Thursday, December 18, 2008

Change

Хэд хоногийн өмнөөс нэг л завтайдаад байгаа боловч гавьж гайхуулж хийсэн зүйлгүй, тэгээд энэхүү зогсонги байдалдаа дасаад байх шиг санагдах болсноор өөртөө бяцхан өөрчлөлтүүдийг хийхээр шийдсэний нэг нь 12 сарын 27-нд байрнаасаа гарч шэйррүүм гэгчид амьдрах - энэ бол хэлээ богино хугацаанд сурах хамгийн шилдэг арга бас хүмүүсийнх нь дунд орсноор зан заншил, соёл гээл юу эсийг сурахвэдээ ёстой амжуулна а, нөгөө нэг шийдвэр маань цагийн ажил хийхийн тулд Цагаачлалын албанд нь очиж өргөдлөө өгөөд хоёр долоо хоногийн дараа зөвшөөрлөө авснаар ажил хийнэ гэсэн үг түүнийгээ өнөөдөр амжуулсан болохоор сарын сүүлээс ажил хийнэ э, өөр нэг чухал нь гэвэл блог нээж бичлэгээ оруулж эхэлсэн.

Миний хувьд том өөрчлөлтүүд шүү.
Гэхдээ энэ үг `хэрвээ та өөрчлөгдөхийг хүсэхээ болих нь мөхөж буйн шинж` миний өдий зэрэгт явааг маань чиглүүлсэн ч байж магадгүй. Учир нь би гэдэг хүн анх их сургуулийн босгыг алхахдаа сонголтоо буруу хийчихсэн наашаачгүй, цаашаачгүй байхад л тусалсан юмдаа.
Багаасаа л дипломатч болно гэсээр 10-аа төгсөөд конкурс өгсөн чинь МУИС-ын Олон Улсын Харилцааны Сургуулийн харилцаа болон эдийн засгийн ангиудаас нь ердөө хоёрхон хувиартай байтал 5-рт жагсаад нөгөө мөрөөдөл маань сураггүй ээ. За а тэгээл яах уу.., гэхдээ би тэр үед хэнтэй ч зөвлөлдөөгүй л (ер нь аливаа зүйлийг бие даан шийдвэр гаргадаг нь миний онцлог байж магадгүй ч хэрвээ үр дүн нь 0% бол хуваалцчих буюу чи и л тэгээ биздээ, та а л тэг гээ биздээ хэмээн буруугаа нялзаах хамсаатан байдаггүй нь хааяа том цохилт болдийн, гэхдээ л өөрөө унасан хүүхэд уйлдгүй) нэр дуудангуут ороол бараг л нүдэнд дулаахан харагдаж, хэлэнд эвтэй байсныг нь л сонгосондоо-Хүмүүнлэгийн Ухааны Их Сургуулийн Компьютер Программ Хангамжийн анги - ёёоох нөгөө давахгүй гэсэн даваагаар баахан давна гэгчээр л юм болсондоо. Тэгээд яахавдээ аав, ээжийнхээ хөөцөлдөж өгсөн Төрийн Сан гэгчийг нь бодоод хагас жил дуустал ирц л бөглөж суусандаа бараг, гэхдээ бас зүгээр байгаагүй ээ Засгийн Газар хоорондын шугамаар гадагшаа сурах бодолтой 3 сард Туркийн шалгалт өгнө гээл өөртөө мангар итгэлтэйгээр бүх зүйлээ хойш тавиал бэлдэж байтал шалгалтны бүртгэлд голч оноо хүрдгүй, ёстой хүнд байдалд орсоон тэхэд: мэлмэрээ хүн чинь чаддагаар нь давтлага авч байсан багшдаа баахан уйлаал, би одоо цаашид үргэлжлүүлж чадахгүй... гээл одоо бодоход инээдтэй ч юм шиг ккккк, гэтэл багш маань Спенсэр Жонсоны Миний бяслаг хаачив гэдэг ном байгаа түүнийг Интэр номын дэлгүүрийн тэр тавиурын тэндээс яг одоо очоод унш, түүний дараа чамд арай өөр зүйл бодогдоно гэж хэлсэн би ч очиж унших гэж тэр үедээ нүд нулимсаар цэлэлзээд.., дараа нь тайвширчаад уншсан чинь ойлгоход хялбар, сонирхолтой бичигдсэн үнэхээр сайхан ном байсан ихийг ч бодогдуулсан.
Тэр ном нэг ангийнхны уулзалтын яриагаар эхэлдэг бөгөөд бүгд л амьдралд гардаг өөрчлөлт, бэрхшээлүүд, түүнийг хэрхэн даван гарах, бидний амьдралдаа алдчихдаг сайхан боломжууд, түүнийг шүүрч авч чадахгүй алдчихдаг нь юунаас болдийн бол гээл, гэтэл тэдэн дундаас Майкл гэгч залуу амьдралыг нь өөрчилсөн нэгэн сонирхолтой түүх ярьсан нь хоёр хулганаар өөрчлөлтөнд дасан зохицомтгой, эрэл хайгуулч, хүсэл тэмүүлэлтэй, тууштай, зорилготой хэсгийг; хоёр одойгоор эсрэг дүрийг төлөөлүүлж хүүрнэдэг бөгөөд харин нэг одой нь хожимдсон ч гэсэн өөрчлөлтөнд дасан зохицож, бусдаас өрсөж хөдлөх хэрэгтэй байснийг ухаарсныг ойлгомжтой илэрхийлсэн байсан.
Дээрх номыг уншиж ухаарсан тэр үеэс эхлэн-дахин конкурс өгч хүссэн сургуульдаа орж зорилготой суралцах нь л чухал санагдаж бас л энэхүү шийдвэрээ ганцаараа гаргасан болохоор надад алдах эрх байхгүйг би маш сайн ойлгож байсан, тиймдээ ч эзэн хичээвэл заяа хичээнэ гэгчээр хүссэн сургуульдаа орж чадсан болохоор би өөрийгөө хоёр хулганы нэг болов уу л гэж үнэлдэг болсон шүү энэ үеэс хойш.
Өөрийнхөө алдаан дээрээс хоёр зүйлийг ойлгож, бусдыг ч бас тийм нүдээр хардаг болсон.
1. Дургүйд хүчгүй: хааяа зарим нэгэн байх газраа буруу сонгосон оюутнуудыг хараад хайран цагийг дэмий өнгөрөөж буйд нь харамсах шиг болдийн.
2. Хялбар олз
Хялбар гарз: Төрийн Сангаар сургасны үр дүн ямар байдаг бол гэх сонирхол хааяа төрдийн. (бүгд биш л дээ мэдээж) Миний хувьд ХУИС-д сурахдаа Төрийн Санг авчихсан гээд МУИС-д ороход зөрүү энэ тэр нь олгогдоочгүй, би ч өөрийнхөө мөнгөөр сурсан нь илүү амттай бөгөөд нэг цаг цонхолсон ч, багш зохих мэдлэг олгохгүй бол миний хөлс хүчээ гаргаж олсон мөнгө дэмий урсчихлаа гэдгийг маш сайн ухаардаг болохоор дээрх дүгнэлтэнд хүрсэн юм.
Өөрчлөлтөөс өмнө өрсөж өөрчлөгддөг болохын төлөө.

No comments:

Post a Comment