Friday, January 8, 2010

Хэхэ би юуч мэдкү гэнэ!


LOVE is the ingredient which creates and sustains relationships and interactions. It is the catalyst for change and development.

Өчигдөр орой хэдүүлээ телевизээ үзэн сууж байтал нэг нэвтрүүлэг гарч байнаа, баячуудын хүүхдүүдийн амьдрал хэрхэн өрнөдөг тухай л байх шиг байсан. Тэнд эгч дүү охидууд яаж зугаацдаг болон хайр сэтгэл, хардалт, нууц амраг нтэрийнх нь талаар өгүүлж байтал манай дүү хүү, эгч хоёр л "эд нар ер нь хайр гэдгийг мэддэг болов уу, эрчүүдийг бээлий шигээ сольдог ай мөн ч" гэсэн ярианд миний урт хошуу гэнэтхэн л "хүн өөрийгөө л мэдэж байгаа бол өөр хэн нэгэнд харьяалагдаад, хардуулаад байхдаа яадийнн" гэснээр халуухан мэтгэлцээн өрнөөдөхсөн. Дүү: найз залуу чинь өөр нэгэнтэй явж байвал тэгээд хардахгүйюу? Би: гүэ, хүн болж төрснийх хүссэнээ хийг л дээ, заавал яагаад ганцхан надад харъяалагдах ёстой гэж харин эхэндээ хайртай дуртай байсныг нэгэнт тийм хэмжээнд хүргэсэн бол өөртөө л буруугаа өгнө ө гэтэл яагаад ч тийм байдгүйн гэнээ. Тэр хоёрын надад ухуулж байгаагаар бол "гүй эээ хайртай л бол хэцүүдээ хэцүү харддаг л юм, юу ч үзээгүй байж дуугай бай" гэснээр өндөрлөсөн хэхэ би энэ тал дээр анхны мэдэгдэхүүнгүй байна гээд дүгнүүлцэн.

3 comments:

  1. тм юм бас байнаа байна хардахын тухайд шүү :)

    ReplyDelete
  2. Мэдэх мэдэхгүйдээ биш, хүн хүний үзэл бодол өөр..

    Гэхдээ миний хувьд эгч дүү 2той чинь нэг бодолтой байна :D

    ReplyDelete
  3. mep-д тийм үү!

    GansukhB-д тийм л дээ хүн бүхэн адилгүй, надаас бусад нь л ер нь эгч дүү 2ын талд байна шүү.

    ReplyDelete