Sunday, May 31, 2009

Юм ээлжтэй юм болов уу

Сонин юмаа хоёр хоногийн өмнөөс гэнэтхэн л "чи минь, чамайгаа ..." гэсэн урьд өмнө нь сонсож байгаагүйл нялуун үгтэй мессеж сунжраад намайг чинь сонин болгодог байгаа. Эхэндээ ч хэн нэгэн нь л тоглож байгаа биз санаад хамгийн түрүүнд нэрийг нь мэдэх гэсэн боловч "намайг нэрээ хэлвэл чи уурлана л гэнэ, харьцахаа болчихно гэж айж байна л" гээд олон юм ярьж байна а, тэхээр нь найз эгчдээ хэлж байгаад дуу хоолойг нь сонсоод та нэг ямархуу хүн байгааг сонжоодох гэтэл дуртайяа тэр дор нь л "за залгалаа нэг баргилдуу дуутай эрэгтэй хүн байна" гэхээр нь за юу билээ гээл өнгөрсөндөө уулзаж учирснаа бүртгэдэг байгаа. Санаанд орохоор сүртэй харьцаатай гэхээр хэн ч орж ирдгүй ээ. Тэгээл орой нь ажлаа тараад харих замдаа "би одоогоор хэнтэй ч харьцах хүсэл сонирхол шаардлага ч алга байна даа эсвэл нэрээ хэлчих" гэтэл "тэгвэл хоёулаа зүгээр л найзууд болъё миний нэр С-ээр эхлээд э-р төгсдөг" гэсэн хариу ирж хэн байсныг нь мэдэж гэнэн томоогүй хүүхэд насны мартагдсан дуулийг сэргээдэг байгаа. Одоогоос бараг арваад жилийн өмнөх бас л нэгэн хүчтэй шохоорхолуудын нэг гэж хэлж болохоор зүйл л дээ. Шилжилтийн насанд үеийн хөвгүүд доожоогүй харагдаж санагдаал "ах" нарыг л шохоорхдог ш дээ. Тийм л үедээ ахынхаа найзад сайн болчихлоо гэж найзуудаасаа зөвлөгөө зэмлэлийг хослуулан авч байсан үедээ түүнд зориулж өдрийн тэмдэглэл бичсээр 10-р анги төгсөх хавраа өгч уншуулаад "сайн найзууд болъё" гээл салж байснаас хойш бараа царайгаа ч харалцаагүй ш дээ гэтэл гэнэтхэн доорхи үгнүүдийг "чамайгаа наддаа эргээд ирээсэй л гэж бодож байна чамайгаа дэргэд байсныг мэдсэнгүй ээ, гэхдээ хоёр биенээ ойлговол бүх зүйл сайхнаар эргэж болно ш дээ, би чамайгаа хэзээ ч гомдоохгүй ээ зөвөөр ойлгоорой, миний сэтгэл маш их өвдөж байна гэхдээ чиний сайхан сэтгэлийг эргэн харахгүй байж чадахгүй нь ээ би, яагаад ийм болж бүтэхгүй талаас нь яриад байгаа юм бэ дээ надад үнэхээр хэцүү байна, найз нь хүний нутагт их зүйл сурч маш ухаажиж ирсэн дээ хө чамайг бодох бүр хармаар санагдаад байх юм, Усан дунд зүүдлэж яваа ангир шиг уянгат намуухан бүсгүй чиний сайхныг алсхан зайнаас ажиглан суух үеэр амьдрал гэдэг сайхан юм аа, чамайг ирвэл сайхан сэтгэлээ онгойтол ярих юмсан санаж байна, яагаад таг болчоод байгаа юм бээ чамайг мессеж бичихээр маш их баярлаж байна, чи минь ганцхан минийх байгаасай зүрх минь өвдөж байна, гэх мэт мессежүүд хөвөрсөөр л байх юм. Миний сэтгэл тэр хүнийг гэж мэдэх үедээ ямар нэгэн догдлол огт байгаагүй болохоор тухайн үедээ түүнийг харж байсан байдал одоо бол тэс өөрчлөгдсөн бололтой.
Хэнийг ч үгүйсгэхийг боддоггүй, харьцуулахыг мөн, гомдоочихвий гэж боддог хэдий ч зайлшгүй үе гарах юм даа.
Цаг хугацаа бүхнийг харуулах болов уу.

1 comment: